Svaka zemlja prije mobilnosti imala je zadatak proučiti folklornu tradiciju svoje domovine, stoga su predstavnici partnerskih škola prezentirali folklorne osobitosti zemalja iz kojih dolaze. Učenici hrvatskog tima predstavili su tipičnosti i odlike pojedinih nošnji Republike Hrvatske, a tom prigodom je nastavnica Jasna Majhen bila odjevena u narodnu nošnju međimurskog kraja. Osim prezentacija i narodnih plesova članovi nacionalnih timova sudjelovali su u aktivnostima kreativnih, umjetničkih radionica i u sportskim aktivnostima u ekipnom natjecanju učenika u trčanju, guranju lopte, skakanju preko vijače, odbojke i odbojke s pilates loptom.
Sudionici mobilnosti razgledali su grad Narvu, posjetili su estonski glavni grad Tallin te Narva–Jõesuu, grad smješten na obali Baltičkog mora. Upoznali su geografske, povijesne i kulturne vrijednosti Estonije, tradiciju i estonski školski obrazovni sustav. Tijekom mobilnosti učenici partnerskih škola imali su prilike nazočiti nastavnim satovima fizike, kemije i matematike u školi domaćina (Narva Soldino Gümnaasium) dok su nastavnici i pratitelji partnerskih škola diskutirali o zadacima za budući projektni posjet.
Ovakav oblik putovanja svima je omogućio razmjenu znanja, ideja i stavova te obogatio međunarodnu suradnju koja je realizirala već dvije mobilnosti u sklopu navedenog projekta, a uskoro počinju pripreme i za treću mobilnost koja će se održati u listopadu, u školskoj godini 2019./2020.